Mysig lördag <3

Idag har de varit en mysig lördag, och den är inte slut än :P
Började med att Wilma o jag gick upp vid 8 tiden, åt lite frukost, sen väntade vi på svärföräldrarna.
Wilma ville vara där i natt, eller rättare sagt, Laila ville ha henne inatt, kan vara skönt med lite barnledigt, men känns så tomt utan henne.
Jag älskar Wilma av hela mitt hjärta, känns som tiden springer iväg, hon börjar gå när hon håller i bordet osv, så hon lär nog gå snart.
Hon kan ju ställa sig o stå helt själv :)

Ikväll blir de mysa med stora älsklingen framför en film och lite godis :D
De blir mysigt.

Snart ska jag plantera blommorna i min blomlåda :D sen ska jag ställa ut den på balkongen :D ska köpa fler blommor :D haha börjar bli "gammal" som håller på med blommor :P

Ha en toppenkväll annars, lägger ut bild på blomlådan o de sen

Kommentarer
Postat av: Laila

Hahaha det var ju Wilmaskruttan som smsa mig i veckan ju att hon ville komma...;) o såklart hon får..:) Kramis <3

2012-03-24 @ 20:14:42
Postat av: Johanna

Haha, absolut :P <3

2012-03-25 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0