my family<3

Att vakna upp på morgonen med barnen bredvid sig är de bästa som finns, hur trött o seg man än känner sig så blir man så otroligt glad av att se det.
Att gå upp på nätterna när tindra vaknar är de jobbigaste men älskar mina barn för det.
När Wilma ätit frukost så ber jag henne gå in o väcka pappa o hon gör de med :-)
Hoppar upp i sängen o hoppar på han tills han vaknar..
De är så kul med Wilma, hon börjar bli så stor, hon är hur snäll som helst mot sin syster, ibland kan hon ju bli arg men de är så snälla..

Älskar mina barn överallt annat, o älskar min sambo så otroligt mkt..
Om jag bara kunde beskriva hur mkt jag älskar min familj..

Wilma Sofia Maria stenbom
Tindra Monica Sofia stenbomKommer alltid älska er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0