13 Dagar kvar..

Haha nedräkningen har börjat xD
De ska faktiskt bli spännande att få träffa min bebis, och se hur hon ser ut, men kommer nog vara rätt nervös inför den dagen..
tittade lite på hur de gjorde kejsarsnittet, shit en del tar de kort tid och en del skit lång tid så jag hoppas de inte tar så lång tid för mig :P

Idag eller imorse var vi och kolla på två lägenheter, den ena fastna jag för, var riktigt mysig, hoppas vi får den :D :D
Och nu är Jonas på en pappaträff, ska se vad de sagt sen :P haha

Själv har jag legat på soffan hela dagen, mått illa en hel del, börjar väl gå över lite smått.. men illa mår jag fortf..
Somnade en stund förut, var så underbart skönt :P

Ha en toppen eftermiddag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0