En Vecka Kvar!!

Påsken den började bra, sol och värme, satt ute i stallarholmen och solade, men allt sluta med att jag fick solsting, mådde illa, höll på spy, huvudvärk och yr som satan..
Inte nog med de, Laila fick åka till akuten med en bruten handled =/
Så påsken slutade illa, men började bra..
Bättre lycka nästa år =)

MenMen, har haft svårt att sova ett par nätter nu och de lär jag väl ha tills de är dags, har skit svårt att sova på nätterna, ligger och vrider och vänder på mig..
Börjar nog på bli riktigt nervös, för liksom såhär dags nästa måndag har jag en bebis =) de ska bli spännande, men mest rädd för snittet... kommer nog säga till läkarna att de får säga vad de gör så jag är med på vad de gör hela tiden så kanske jag inte är så rädd..

Satt på balkongen och åt frukost, var 17 grader kl 8 på morgonen, herregud säger jag bara, tycker synd om Wilma sen, ligga i vagnen och de är skiiiit varmt, kommer inte kunna vara ute så mkt, hon lär ju få ligga i bara blöja sen :p
Men kan ju vara skönt de med ^^

Men ha en toppenskön dag =)

Kommentarer
Postat av: Annica H

Åh, det kommer gå så bra ! =)

2011-04-25 @ 10:40:20
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0