MVC idag..

Känns att sommaren är på väg, vaknade runt 7 tiden idag, gick inte somna om så de var bara att pallra sig upp, åt frukost och fixade ordning mig.
Gick ut med hunden sen gick jag ner på stan och handla lite, stod verkligen stilla i huvudet, innan jag gick så visste jag vad jag skulle ha men kom inte på de så jag gick runt o runt tills jag kom på de xD hah snacka om trött xD
Kom hem med lite påskgodis, påskmust och lite som vi behövde =)

Satte mig på balkongen med Leo en timme eller nått när jag kom hem, var ju extremt varmt :P haha sen kom älsklingen hem, blev lite chockad att han kom hem så tidigt, men han följde med till mvc idag.

Gjorde en vanlig koll som kolla vikten, blodvärdet och blodtrycket sen kollade vi bebisens hjärta med..
Pratade om kejsarsnittet med, är ju bara 11 dagar kvar, börjar närma sig xD

Nu blir de att äta litegrann sen iväg till Willys o handla, ha en toppendag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0