Tisdag!

Känner att jag inte har någon ork längre, orkar ingenting, men tror de har med att göra för att de är så jobbigt med sista tiden i graviditeten...
Orkar absolut inget, sover inget på nätterna heller, men de tror jag är för att jag är extremt nervös inför Måndag..
Är nog alla som ska göra en planerad kejsarsnitt..
Jag börjar dock undra om Wilma ligger kvar till måndag, har mått extremt illa de sista dagarna och känt att hon legat och tryckt, vet inte om de är sammandragningar eller om de är hon som ligger och trycker, men de återstår o ser.
Till fredag får hon ligga kvar iaf, då jag ska till barnmorskan..
Vi ska prata om kejsarsnittet, usch känner att tiden går för fort..

Idag var de föräldragrupp, innan vi gick dit så tyckte jag att amning lät intressant, men kan säga att jag fick en annan tankeställare när vi kom dit och lyssnade på de...
För de första var de 2 grupper om inte 3 i ett litet konferensrum, kände hur varmt de blev och började bli lite små yr och var nästan redo att svimma för de var för varmt..
Men de gick bra ändå..
För de andra så var de inte så speciellt intressant, man fick ju veta en del, och en hel del om de frågor jag har gått o tänkt på så de var ju bra de :P
Man fick veta när bebisen är mätt, hur man ser det, och när de är hungriga osv...

MenMen, nu sitter jag här och har EXTREMT tråkigt så funderar på att gå o lägga mig snart, men ni får ha en toppenkväll =)
P.S Det är bara 6,5 dagar kvar, snart äre DAGS ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0