Underbar tisdag :-)

happ då va de kväll igen, ligger i sängen just nu.
Idag har jag lämna Wilma på dagis o hon gick bara in o satte sig i ringen :-P gick inte lika bra att hämta henne då hon blev arg för att gå hem så fick bråka på henne vantar o overall..
Jag och tindra gick ner på stan på förmiddagen så hon fick sova o köpa hem mjölk..

Och idag kom pappa, Malin och syrran och hälsa på, tyckte både jag och Wilma var kul, tindra var med glad, hon kommer nog inte ihåg sin morfar sen första gången hon träffa honom men idag va de kul iaf :-)
Var hur trevligt som helst :-)









Tack pappa att du kom och hälsade på, vi får försöka komma till dig någon helg med :-)
Barnen hade kul med morfar iaf :-)
En lyckad dag så nu ska jag somna med ett leende på läpparna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0