BröllopsDuellen (filmen)

Jag satte på bröllopsduellen, alltså filmen, och såg hur fina klänningarna o allt var, blir så avis, önskar vi kunde gifta oss med, de är så fina klänningar och allt.

Men de får nog vänta ett tag till med det.
Men mitt drömbröllops som jag fantiserat om ser ut som så:

Jag vill gifta mig i antingen en kyrka eller ett slott på sommaren eller tidigt in på hösten, sen vill jag inte ha en borglig vigsel utan jag vet inte va de heter, men där man har släkt o vänner med på bröllopet.
Kollade på en bröllopsklänning för skojs skull o hitta en skiiit fin på brudbutiken.se men den kostade 3990 kr shit, dyrt ju.
Hittade en annan klänning med men den kostade 1000 kr mer så nej..

Vill ha en tre våningstårta med lite choklad på och smörgåstårta och lite små plock :P
Efter ett tag är de ju dags för brudparets första dans, inte riktigt min grej dårå, men de är ju en upplevelse.

Ja så ser de väl ut som ett drömbröllop

Kommentarer
Postat av: Knasigt värre

Man kan ha en borgerlig vigsel, i en kyrka - om man vill. Och i en borgerlig vigsel kan du ha med olika moment från kyrkans vigsel. Man kan bygga upp det precis som man själv vill.



Mitt drömbröllop: Vid en strand och de närmaste vännerna samt hela tjocka släkten på plats, även de fastrar och släktingar som bor utomlands och långt ifrån. Kort släp men en vit och väldigt böjlig klänning. Efteråt: Grillning i solnedgången. =o)

2012-02-06 @ 19:19:01
URL: http://evigtmittallt.blogspot.com
Postat av: johanna

Aha, är de borgerlig vigsel? de lät som en bra idé tack för tipset :)

2012-02-06 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0