Ursäkta! Men jag måste!

Tar du åt dig av de här, eller ni som läser iaf, skyll er själva, min blogg o jag tänker skriva detta, blir så jävla irriterad..
Det är flera stycken, säger dock inga namn, men de är flera stycken som sagt att de vet inte om de vill fira Wilma!
Prioritera de som firar din födelsedag, fyller inte ens nära Wilma, men fine, fira inte Wilma då de är hennes första födesledag, men kom då inte heller o tro att vi firar din födelsedag, jag tycker då att hennes födelsedag är viktigare..
Och du som säger att du inte har bil eller nått, de finns tåg, buss, eller kanske åka med någon annan?!
De har ni inte tänkt på..

Blir så irriterad på vissa att de tror att man ska fira de o ta efter de istället för ens egna barn..
Nej nu går jag ut i solen så jag slipper bli mer irriterad..

SOM SAGTM TAR NI ÅT ER AV DE HÄR SÅ ÄR DE ERAT PROBLEM, MIN BLOGG O JAG SKRIVER PRECIS VAD JAG VILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0