Jävla illamående o sammandragningar!!

Alltså shit, jag blir tamifan galen, har mått illa i mer än en vecka och sammandragningarna vill inte ge sig fast jag har tagit bricanyl..
Kommer hela tiden..
Och läkarna på Eskilstuna sjukhus, de ska vi inte ens tala om, är så förbannat less på att de säger att tindra skullem å bättre av att vara utanför magen men ändå snittar de eller sätter inte igång mig..
Hon växer inte, hade växt ungefär 80 gram på mer än en vecka, något måste ju för fan vara fel..
Hon ska ju väga mer än 3 kg nu o väger inte ens 2 kg!!

Får jag inte en tid eller de säger att de skickar hem mig imorgon så åker jag till annat sjukhus, är så less på allt o alla, o inte nog med de, alla är emot mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0