Blev en lååång natt =/

Usch den här natten var inte rolig =(
Först när jag släckte ner överallt så började hamstern försöka gnaga sig ut från buren vilket hon inte lyckas med, men låter som bara den.
Sen så gick leo fram och tillbaka för att leta efter husse, o han hitta ju itne honom, så han hoppa upp o la sig på jonas plats i sängen :P
Sen var de rent ut sagt tomt i sängen =( men bara vänja sig ifall han får jobbet i norge..

Jajha, idag blir de att tvätta, diska, o städa sen måste jag ner till stan o handla lite grann...
Satte nyss igång en tvättmaskin, så nu sitter jag här o halvsover xD fyfan är så jäkla trött..

Nej nu sticker jag, skriver senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0