SOOOL =)

Vaknade strax efter älsklingen gick till jobbet, var ljust i rummet, vet ni varför? :O 
De var solen som lyste upp =) de gillar vi =)
Tycker de är så underbart skönt att solen äntligen lyser varje morgon och våren är på väg hit =)

Idag ska jag nog ner en sväng på stan, funderar på att fylla på mobilen, men lite onödigt att göra de med eftersom min nya mobil kommer nästa vecka.. så ska nog skita i de tror jag, ringer eller smsar inte så speciellt mkt, de är bara till älsklingen om de är nått viktigt..

Men de är oxå skönt att snön håller på att försvinna så slipper man gå med vagnen sen i snön, så jäkla jobbigt, usch kommer ihåg när de var som mest snö här =/ och skulle ut med elicia och hennes vagn, åh herregud vad tungt de blev :P
haha men nu ska jag äta lite frukost sen kolla runt lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0