Dagis imorgon =)

Åh gud,  jag är nog mer nervös än vad wilma är haha.
Men gud, min lilla flicka är stooor, hon börjar ju för fasen dagis imorgon!
DAGIS IMORGON!!
Va ju inte längesen hon låg o sov i min famn som bebis, nu är min bebis stor :O
 
Jisses, och inte nog med dagis, hon har precis lärt sig gå med :D de är perfekt, precis innan dagis med, åh gud, mina små barn :D
 
Och tindra börjar växa ur stl 56 kläderna, såg de imorse när jag satte på en stl 56 body, armarna är ju för långa på henne :P 
 
Nej nu blir de att njuta sista tiden med wilma innan hon går till dagis.. sen är hon ju inte hemma :P
 
Och inte nog med att wilma börjar dagis, jag ska börja plugga med medan jag är hemma med tindra, så slipper de bli så långdraget att vara hemma.. 
 
Men ha de så bra så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0