Tänk framåt och inte bakåt

Lördag idag då, o jag är så trött så jag vet inte vad, barnen somna typ 19 tiden igår o då satte jag mig o plugga, fatta absolut ingenting av det, men gick hjälp o då börja jag fatta typ efter 2 timmar :-P
Satt o plugga till typ 23 tiden..
Imorse så vaknade tindra plutt vid 5 o Wilma halv 7, är inte exakta tider men någon där omkring, de vägrade ju somna om så jag gick upp med de..
Gav barnen frukost o sedan gick vi in till tv rummet.




Är så trött, längtar verkligen tills ortopeden ringer Jonas så han får ordning på ryggen så han kan hjälpa mig mer, han kan inte böja på sig lr knappt göra något stackarn, så hoppas han får ordning på den..
Lite synd om han.
Kan ju säga att jag börjar kunna hantera min ilska o irritation, lite irriterande att jag måste göra allt men förstår Jonas.

Kan ju säga att jag är stolt över mig själv att jag äntligen kanske kan kontrollera min grinighet och irritation!
Har börja tänka positivt och tänka framåt o inte bakåt :-)

Så alla som läser : TÄNK FRAMÅT O INTE BAKÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0