sjukling..

Usch jag hade hoppas på att jag skulle slippa denna förkylning, men neeh då..
När jag väl blir förkyld så blir de oftast värre än värst, feber, jätte snorig och hängig, men men bara bita i de sura äpplet.
Wilma sover nu sp passar på att skriva..
Men tycker ni ska göra som mig, bli medlem på denna sida och tjäna pengar på just din blogg, du behöver bara göra ett enda klick för att få tjäna pengar, de är lätt och enkelt, klicka bara på länken så fixar du detta.
Har du ingen blogg, skaffa de och börja tjäna extra pengar =)
Detta är länken --->
Usch jag hade hoppas på att jag skulle slippa denna förkylning, men neeh då..
När jag väl blir förkyld så blir de oftast värre än värst, feber, jätte snorig och hängig, men men bara bita i de sura äpplet.
Wilma sover nu sp passar på att skriva..

Men tycker ni ska göra som mig, bli medlem på denna sida och tjäna pengar på just din blogg, du behöver bara göra ett enda klick för att få tjäna pengar, de är lätt och enkelt, klicka bara på länken så fixar du detta.
Har du ingen blogg, skaffa de och börja tjäna extra pengar =)

Detta är länken ---> ADsettings.com

På några dagar kan du tjäna minst 500 kr och inom en vecka kan du ha tjänat upp till 2000 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0