Pissdag!!!

Ja jag kan väl inte säga något annat än jävla pissdag!
Idag har allt verkligen gått åt hekvetet, först så blir jag bara irriterad o arg för alla kartonger och soppsäckar står överallt, men de får man leva med tills vi flyttar, sen gjorde jag ckokladmuffins, allt gick bra tills jag skulle börja diska, då ett glas ramla ner på golvet och var tvungen att dammsuga upp de, ja då bränns muffinsen, de går ju äta ändå men bajs...

Lyssnar nu på morfars skiva för att lugna ner mig, känner att jag behöver göra de, glas i foten och händerna har man fått med, hoppas denna dag slutar bra iaf..

Äta lite mat sen mysa med älsklingen sen tänker jag ta en lång varm dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0