Helgen

Igår åkte ju tindra till sin mormor, saknar henne redan, Wilma åkte till sin farmor o farfar idag..
Innan hon åkte dit så vakna jag o Wilma vid 10 :-P hur skönt som helst, i vanliga fall går vi upp vid sju.
Vi gick ut på förmiddagen o åkte pulka :-)


lite kul va de men kallt...
Idag så pluggade jag, har läst alla 5 kapitel nu o gjort uppgifterna, så imorgon ska jag göra de sista uppgifterna o provet..
Ska hjälpa Jim och Petra med flytten med, men allt har ju gått fort med uppgifterna så kan ju va snäll o hjälpa de med..
så kan jag ta paus från pluggandet med :-)


Kan nog säga att företagsekonomin är nog roliga än administration :-) de är så kul :-)
Nu blir de sooova :-)
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0